Folková růže aneb recenze vyhlášeného festivalu

21. července 2016 v 19:57 | Ms. ParaSherlock |  Deník plný horkých pocitů
Letos se konal už 23. ročník tohoto vyhlášeného festivalu folkové hudby. Mezi hlavní hvězdy patřili zejména Ivan Hlas Trio,Spirituál kvintet a Žamboši, ačkoliv já se těšila na "své" hvězdy jako je : Epy de mye,Devítka či Jen tak tak.
Další interpreti,kteří vystupovali:
(tučně vyznačení - stáli za to)
Míša Leicht a Forehand
Slávek Klecandr
Monty
Hořký kafe
Petr Linhart
Jiří Smrž a kapela
Martina Trchová Trio
Švédova trojka
Hluboké nedorozumění
Spolektiv
Isara
Blue Gate
Bezefšeho
Jen tak tak
Epy de Mye
Ivan Hlas Trio
Bonsai č.3
Rendez-Fou
Sekvoj
Sova - Slamák
Devítka
Načas
Žamboši
Spirituál kvintet
Zhasni
Tamaral

Na Folkovou růži jsem šla hlavně kvůli Epy de myi,jinak jsem znala tak 4-5 kapel.Hluboce mě zklamal Spirituál kvintet,hlavně kvůli jedné zpěvačce,u které když zpívala,tak jsme se s doprovodem smáli,že mečí jako koza. Opravdu jim to kazila...Kdo mě doslova uchvátil byla Isara. Jejich tvorba jde spíše z folku do keltské/historické hudby a tu zbožňuju. Koupila jsem si od nich (a následně i od Hlubokého nedorozumění) CD,neboť i když se to může zdát zastaralé,někdo pořád poslouchá hudbu tímto způsobem.

Doprovod mi ve čtvrtek a pátek dělala mamka,v sobotu jsem šla s jedním "prozatím" kamarádem. Byl to úžasný zážitek jak díky doprovodu,tak i interpretům,atmosféře a všemu okolo.

A vtipný zážitek? Nevím,zda je to vtipné,ale já se nad tím aspoň pousmála. Každá kapela,když odehrála,dostala flaška hradeckého rumu,na které byl vytišen název právě té kapely a její fotka. Jedna kapela(Byla první,co to udělala) otevřela flašku a poslala ji mezi lidi. V ten den jsem tam byla s mamkou a když šla flaška okolo,mamka se zkrátka napila,že je to prý tradice. Já to odmítla a jen flašku poslala dál. Flaška putovala pořád po lidech a když už přes nás šla potřetí,mamce to nedalo a skoro mi vynadala,že se nenapiju. Ten den to nebyla jediná kapela,co poslala mezi nás svou flašku a já byla vděčná za své rozhodnutí...

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.